top of page
GA_White.png

Waarom je dit niet mag missen
 

🧠 Meer dan 10 topsprekers delen inzichten

die jouw strategie vooruitstuwen

🤝 200 professionals uit retail, industrie en foodservice

🔥 Een pittig foodservice-debat over

de toekomst van vers & gemak

🏪 De Belgische foodretailers zijn aanwezig:

een unieke kans om te netwerken

🌟 20 standjes met innovaties, tools,

oplossingen en tastbare inspiratie

🎁 Een rijkgevulde gift bag om je dag met

een extraatje af te sluiten

Feeding The Future is dé plek waar visie, trends en netwerk samenkomen.
Ben jij klaar om de toekomst van food mee vorm te geven?

FDF_General.png

Op 19 juni 2025 nodigen we je uit in Kinepolis Imagibraine voor Feeding the Future, een inspirerend congres dat draait rond de 5 fundamentals die de voedingsmarkt van morgen zullen bepalen. Verwacht geen eindeloze lijst van hypes, maar een scherpe selectie van de 5 trends die het verschil maken tussen succes en stilstand:

SURVIVE OR THRIVE?

These 5 food trends hold the key

  1. Fresh food as a driver of change
    Hoe verse voeding keuzes van consumenten én strategieën van retailers aanstuurt
    Met o.a. Foodbag en YouGov
     

  2. Sustainability across the value chain
    Verse voeding als hefboom voor duurzame innovatie
    Met o.a. Gondola Academy over the true cost of food en Delhaize
     

  3. Collaboration for mutual growth
    Groei in fresh food vraagt om sterke samenwerkingen
    Met o.a. Cultivaé en Foodservice

     

  4. Innovation for the future
    baanbrekende initiatieven die vandaag al een blik werpen op het voedingslandschap van morgen
    Met o.a. Paleo, Pluxee, Danone, Carrefour, Mondelez

     

  5. Local relevance in a global context
    De kunst om globale trends te verbinden met lokale noden

Wat kan je verwachten?

donderdag, 19 juni

FAQ

  • Hoe kan ik me registreren voor het congres?
    Voor registratie kun je eenvoudig een gratis account aanmaken (indien nog niet gedaan), en vervolgens inschrijven via de rode knop bovenaan deze pagina of stuur een e-mail met de gegevens van de personen die je wilt registreren naar academy@gondola.be
  • Wat als ik niet meer kan komen naar het evenement?
    Indien je je deelname wilt annuleren, informeer ons dan per e-mail via academy@gondola.be. Annuleringen die minder dan 48 uur voor het evenement worden gemaakt, zijn onderhevig aan een vergoeding van €125.
  • Hoeveel toegangstickets zijn inbegrepen in een Gondola Professional Pack voor dit congres?
    Elk bedrijf met een Gondola Professional Pack heeft recht op 3 gratis tickets voor dit congres.
  • Hoe moet ik me aanmelden op de dag van het evenement?
    Op de dag van het congres verwelkomen we je graag aan de onthaalbalie bij de ingang. Daar ontvang je jouw persoonlijke badge en vragen we je om de aanwezigheidslijst te ondertekenen. Er is een vestiaire voorzien waar je je jas en andere spullen veilig kunt achterlaten.
  • Is er parkeergelegenheid op locatie?
    Ja, de locatie is goed bereikbaar en beschikt over een gratis, ruime parkeergelegenheid. Kinepolis Imagibraine: Bd de France, 1420 Braine-l'Alleud
  • Kan ik na het congres toegang krijgen tot de presentaties?
    De presentaties van de sprekers worden na het congres gedeeld met de deelnemers.
  • In welke taal zijn de presentaties?
    Elke spreker zal in zijn eigen moedertaal spreken. De talen staan vermeld achter de namen van de sprekers. De slides zelf zullen in het Engels zijn.
  • Zijn er mogelijkheden voor netwerken tijdens het congres?
    Tijdens het congres zijn er drie netwerkmogelijkheden: tijdens de lunchpauze, de koffiebreaks en de netwerkdrink aan het einde van het congres.
  • Zijn er mogelijkheden voor partnerships?
    We zijn altijd op zoek naar partners voor evenementen. Voor meer informatie, stuur een e-mail naar academy@gondola.be.
  • Zijn er vegetarische of andere dieetopties voorzien tijdens het congres?
    Ja, er zullen vegetarische opties beschikbaar zijn. Let op: we voorzien geen veganistische of glutenvrije maaltijden.
bottom of page